Powiatowy Urząd Pracy w Makowie Mazowieckim
ul. Przasnyska 77B
06-200 Maków Mazowiecki
tel. 29 717 27 82
e-mail: wama@praca.gov.pl
NIP: 7571008553
REGON: 550347781
Godziny otwarcia
poniedziałek - piątek od 8.00 do 16.00
Powiatowy Urząd Pracy w Makowie Mazowieckim jest jednostką organizacyjną powiatu makowskiego powołaną do wykonywania zadań publicznych.
Podstawowym przedmiotem działalności Urzędu jest promocja zatrudnienia, łagodzenie skutków bezrobocia oraz aktywizacja zawodowa, które to działania są realizowane w szczególności w zakresie:
- polityki rynku pracy,
- usług rynku pracy,
- instrumentów rynku pracy,
- rehabilitacji zawodowej osób niepełnosprawnych,
- praw i obowiązków związanych z członkostwem Polski w Unii Europejskiej.
- Maków Mazowiecki (141101),
- Czerwonka (141102),
- Karniewo (141103),
- Krasnosielc (141104),
- Młynarze (141105),
- Płoniawy-Bramura (141106),
- Różan (141107),
- Rzewnie (141108),
- Sypniewo (141109),
- Szelków (141110).
- Czerwonka (141102),
- Karniewo (141103),
- Krasnosielc (141104),
- Młynarze (141105),
- Płoniawy-Bramura (141106),
- Różan (141107),
- Rzewnie (141108),
- Sypniewo (141109),
- Szelków (141110).
Uprzejmie informujemy, iż udzielamy odpowiedzi na korespondencję, która spełnia wymogi określone w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), którego brzmienie jest następujące:
"Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych."
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby (imienia i nazwiska), od której pochodzą,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby,
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.
Sprawy wpływające do Powiatowego Urzędu Pracy w Makowie Mazowieckim ewidencjonowane są przez sekretariat w postaci papierowej, a następnie kierowane są do Dyrektora, który dekretuje je wskazując pracownika odpowiedzialnego za merytoryczne załatwienie sprawy.
Sprawy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Makowie Mazowieckim rozpatrywane są według kolejności wpływu z zachowaniem terminów określonych w art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), którego brzmienie jest następujące:
"§ 1. Organy administracji publicznej obowiązane są załatwiać sprawy bez zbędnej zwłoki.
§ 2. Niezwłocznie powinny być załatwiane sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ.
§ 3. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym - w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
§ 4. Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone w § 3.
§ 5. Do terminów określonych w przepisach poprzedzających nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu."
Szczegółowych informacji na tamat statusu załatwianych spraw można uzyskać w sekretariacie tel. 29 7172782 lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail: wama@praca.gov.pl